Softfea Orange Fiber Diet Drink

Softfea Orange Fiber Diet Drink
Minuman ini kaya dengan Vitamin C dan Vitamin E serta mengandungi ekstrak teh hijau. Jika mengamalkan minuman ini secara rutin, pengguna mampu mengatasi masalah berat badan, perut buncit, sembelit dan kelesuan.Ia bertindak dengan mengawal selera makan, menghalang pembentukan lemak, meningkatkan metabolisme dan menukarkan karbohidrat kepada tenaga. Rasanya yang enak seperti jus Oren membuatkan pengguna begitu meminati minuman ini.
ORANGE FIBER DIET DRINK

Kandungan Softfea Diet Drink
Citrus polyphenols Fiber


1.Citrus polyphenols Fiber Ekstrak kaya dengan vitamin C , karbohidrat, postasium, folat, kalsium, thiamin, niasin, vitamin B6, fosforus, magnesium, iron, riboflavin dan asid pantotenik yang juga sangat rendah kalori.

2.Walaupun oren mengandungi karbohidrat, tetapi ia merupakan karbohidrat sederhana yang terdiri daripada fruktosa, glukosa, dan sukrosa.

3.Karbohidrat kompleksnya berupa serat makanan yang baik untuk kesihatan. Serat makanan ini akan mengikat khasiat-khasiat yang larut di dalam air sehingga dapat memperlambatkan proses pengosongan perut serta proses pencernaan dan penyerapan khasiat makanan.

4.Ini bermakna ia akan membuatkan perut terasa kenyang lebih lama. Dengan mengambil sebiji oren bersaiz sederhana dalam diet harian, anda memperolehi serat makanan kira-kira 30g.

5.Jumlah ini sudah mencukupi keperluan harian tubuh badan (jumlah yang disarankan ialah sekitar 25 g sehari).

Berikut adalah beberapa kelebihan dan khasiat Citrus polyphenols Fiber

1.Membakar lemak.
2.Melancarkan sistem perlawasan badan
3.Membantu mengurangkan sembelit.
4.Membantu menstabilkan kandungan vitamin A,B dan C dan mengantikan zat2 yang telah hilang semasa pembakaran lemak. Kerana serat oren mengandungi pelbagai zat mineral yang diperlukan oleh badan.
Cara minum :
Bancuhkan 1 sachet Softfea Orange Fiber Diet Drink dengan air sejuk ketika waktu bersahur samaada sebelum atau selepas
makan..Anda akan rasa lebih sihat, bertenaga dengan Softfea Orange Fiber Diet Drink..

Softfea Beauty Essence

Softfea Beauty Essence
Produk kecantikan kami menggunakan teknologi nano dan dihasilkan daripada bahan semula jadi seperti buah-buahan. Paling istimewa, Softfea Beauty Essence mengandungi ekstrak emas mutiara, bearberry, protein soya, vitamin E dan herba terpilih." "Kombinasi kandungan ini dikatakan mampu mengatasi masalah jeragat, jerawat, resdung, kulit kusam, kulit tidak sekata dan mengurangkan kedutan serta garis-garis halus di wajah. Selain itu, ia juga dipercayai mampu menganjalkan kulit wajah, merangsang peredaran darah serta menyingkirkan toksin. Produk kami bebas daripada bahan kimia berbahaya 'hydroquionone' dan bertindak secara semula jadi mencantikkan kulit wajah. Lantaran, pengguna hanya akan mengalami perubahan positif selepas menggunakan produk ini sekurang-kurangnya tiga minggu.

SOFTFEA UV FOUNDATION CREAM

SOFTFEA UV FOUNDATION CREAM
Pilihlah UV cream yang memberikan perlindungan terhadap berbagai macam radiasi, termasuk radiasi UV-A.

Softfea Reviving Toner

HOW TO APPLY:
Step 1 Wash your face
Splash your face with warm water and make sure your hands are clean. Apply foam from Softfea Bio-White Soap to your face with circular motions. Make sure you cover all the areas forehead, chin, nose, cheeks and neck then rinse with lukewarm water.

Step 2 Apply Softfea Reviving toner
Always apply Softfea toner on cleansed face. Use a cotton pad, saturate the cotton pad and pat the softfea toner gently over your face and neck area. Apply it to the forehead, cheeks, chin and nose, or to the whole face. Never rub your skin when applying toner.

Tips Menggunakan UV cream

UV cream memang boleh memberikan perlindungan terhadap kulit dari radiasi sinar matahari. Namun UV cream hanya effektif jika cara penggunaannya betul dan tepat. Berikut ini beberapa tips menggunakan UV cream agar efektif melindungi kulit Anda.
• Gunakan produk kosmetik atau UV cream dengan SPF 15 atau lebih jika Anda akan malakukan aktiviti di luar dan terdedah kepada sinar matahari secara langsung. Orang-orang yang kulitnya lebih putih memerlukan UV cream yang lebih tinggi angka SPF-nya dibandingkan dengan yang berkulit gelap.
• Pilihlah UV cream yang memberikan perlindungan terhadap berbagai macam radiasi, termasuk radiasi UV-A.
• Pilih UV cream yang bebas PABA atau Para-aminobenzoic acid. PABA boleh member alergi pada kulit. PABA cenderung membuat kulit allergy, kemerahan, dan makin sensitif terhadap sinar matahari. Oleh kerana itu, pilihlah UV cream yang tidak mengandungi PABA.

Saturday 11 June 2011

skincare;testimoni






No comments:

Post a Comment